רעיון למתנה לבת זוג

לנשים היקרות ביותר בחיינו, לבנות הזוג שלנו – יש הרבה סיבות טובות לקבל מאיתנו מתנות שוות שיראו להן את הערכתנו וכמובן גם את אהבתנו. מתנות הן לא רק הדרך לליבה של כל אישה, הן גם דרך יפה ומקורית לשמח או להוקיר תודה לכל אחד ואחת. וכן, תמיד ישנה אותה הדילמה בכל שנה, בכל אירוע, בכל פעם שנרצה או נחליט לפנק את האישה החשובה ביותר בחיינו – מה אפשר לתת לה במתנה? מה ישמח אותה יותר מהכול? אז לפני שאתם יוצאים למסע בין חנויות, נשמח לתת לכם כמה רעיונות שיפתיעו לטובה וישמחו כל אחת ובעיקר את האישה החשובה בחייכם.

 

איך לבחור רעיון למתנת יום הולדת?

אז נכון, כבר חוויתם כמה שנים ביחד, ובת הזוג נהנתה מכל מיני מתנות שנתת לה בעבר. זה אומר שצריך למצוא רעיונות חדשים למתנות ולגוון קצת, וזו לא תמיד משימה פשוטה. הדרך למציאת רעיונות שווים למתנות שבת הזוג שלכם תהנה מהן, היא להקשיב לה ובעיקר לצרכים שלה. כדאי גם להתייחס לתחביבים של בת הזוג שלכם, לשים לב אם יש משהו שהיא מזכירה או רומזת לכם עליו כבר כמה זמן, וגם אם נדמה לכם שיש לה הכול, תמיד אפשר למצוא מתנה מקורית שתפתיע ותרגש את בחירת ליבכם.

ימים שלא כדאי לשכוח

איזו סיבה יש להביא לאישה החשובה ביותר בחיים שלכם, בת הזוג שלכם, מתנה? הרבה סיבות, ויש כמה ימים מיוחדים שלא כדאי לכם לשכוח, בעיקר אם אתם רוצים לשמור על האש בחדר המיטות ולא מפוזרת בכל החדרים בבית ובתוך הראש שלכם. באילו ימים מדובר? הינה הרשימה, תכניסו כל יום שכזה ללוח השנה בטלפון שלכם ותוסיפו לכם תזכורת.

מתנה ליום האישה

יום האישה הוא יום שבו חוגגים את החשיבות של המגדר הנשי בחיים שלנו. וכדי להודות להן על כל מה הן מעניקות לנו במהלך השנה נבחר להן איזו מתנה יפה ונוסיף לה גם זר פרחים מושקע וגדול.

יום הולדת

יום ההולדת של בת הזוג הוא לגמרי היום הכי מיוחד של האישה שלכם בשנה. ביום זה תרצו להשקיע כמה שיותר במתנה של האישה, ולא לוותר על חוויה מיוחדת שתגרום לה לחגוג וליהנות מהגיל החדש שלה.

יום נישואים

יום הנישואים, גם הוא יום נהדר לפנק את האישה שלכם במתנה קטנה לאות הערכה על המחויבות והמסירות שלה אליכם, על התמיכה ועל האהבה שלה ברגעים ובימים היותר קשים, וגם על הקלילות והשמחה שמרגשת אתכם וגורמת לכם ליהנות מהחיים.

יום אהבה

עוד יום נחמד להזכיר לבת הזוג שלכם כמה היא נאהבת וכמה היא מיוחדת בעינכם. מתנה קטנה יכולה לשמח אותה מאוד ולהזכיר לה כמה היא חשובה לכם.

 מתנה להולדת הבן או הבת

לידה היא חוויה לא פשוטה בכלל, לכל אישה. לכן כדאי לשמח את האישה שלכם לאחר שסחבה ברחמה את ילדכם במשך תקופה ארוכה במתנה שתשמח אותה ותראה לה את החיזוק ואת התמיכה שלכם בה, בתהליך ובמתנה שהיא יצרה לכם, המשפחה.

 10 הרעיונות למתנות לבת הזוג 

והינה הגענו לחלק החשוב, פה תמצאו המלצות למתנות לבת הזוג שלכם, שכל אישה תשמח לקבל וזה לא משנה באיזה שלב אתם נמצאים ביחסים. אם רק התחלתם לצאת או אם אתם נשואים, כל מתנה יכולה להתאים לכל אחד מהאירועים ומהימים החשובים שעליהם פירטנו קודם. מוכנים?

הלבשה תחתונה ממותגת

הלבשה תחתונה היא מצרך חשוב מאוד, לכל אישה וכמובן גם לגבר שלה. מתנה שכזאת תראה לאישה שלך שאתה חושק בה מאוד וכמו כן שאתה מעריך אותה ודואג לה לפרטי פרטים. כל אישה תשמח לקבל הלבשה תחתונה ממותגת שתשמש אותה ביום יום כפריט בייסיק נוח ללבוש בבית או לעבודה.

לילה בבית מלון מפנק

לפעמים כולנו זקוקים להפסקה קצרה מהשגרה, וזה כולל גם הפסקה מארבעת הקירות שבהם אנחנו נמצאים כל יום. לילה בבית מלון מפנק הוא הזדמנות מצוינת לצאת קצת מהשגרה ולפנק את בת הזוג שלכם בחוויה בעיר או אפילו במדינה אחרת אם אתם הרפתקניים.

תיק צד

איזו אישה לא מסתובבת ביום-יום כשהיא לא אוחזת תיק? ונכון אולי יש לנשים הרבה תיקים, אבל תהיו בטוחים שלכל תיק יש שימוש משלו. תיק צד הוא מתנה נהדרת לנשים שיוצאות יום יום לעבודה, לחדר כושר, לסידורים או סתם יוצאות לבלות איתכם או עם החברים.

כובע ממותג

במדינה כמו ישראל, שבה הקיץ מתחיל קצת מוקדם ונגמר קצת מאוחר והשמש קופחת מהבוקר, אך מנגד החורף יכול להיות קר מאוד – כדאי מאוד להצטייד בכובע ממותג לימים חמים או לימים קרים. הרבה פעמים כובע ממותג גם יכול להקפיץ כל לוק ולהיות אקססורי משלים.

משקפי שמש

משקפי שמש הם כבר מזמן פריט חובה בכל מלתחה, לא משנה אם אתה גבר או אישה. בת הזוג שלכם תמיד תשמח לקבל עוד זוג של משקפי שמש, לא משנה אם כבר יש לה זוג שהיא אוהבת. משקפי שמש שונים יכולים להתאים ללוקים שונים, ומה יותר כיף מזה שיש הרבה אופציות לכל יום.

טייץ טוב

תמיד חשוב שיהיה טייץ טוב בארון, בעיקר אם בת הזוג שלכם ספורטיבית ואוהבת לבלות שעות בחדר הכושר, בסטודיו הפילטיס או אפילו סתם לרוץ ברחוב. טייץ טוב יכול לעשות לבת הזוג שלכם את ההבדל מאימון טוב לאימון מצוין, כי נוחות גם בספורט הוא חשוב.

חליפת ספורט

ואם לא דיי לכם בטייץ או שבת הזוג שלכם מעדיפה ללבוש חליפות, חליפת ספורט יכולה להיות אופציה נהדרת למתנה בשבילה. חליפת ספורט תתרום לבת הזוג שלכם ותחסוך לה הרבה זמן על תהליך מציאת הבגדים שמתאימים אחד לשני.

ספא מפנק

ספא מפנק הוא מתנה נהדרת לבת הזוג שלכם, לא רק ליום ההולדת. החיים יכולים להיות קצת שוחקים לפעמים, ואם אתם רוצים להפתיע את בת הזוג שלכם ולעזור לה להירגע קצת, טיפול זוגי בספא יכול להיות מתנה מדהימה.

כפכפי UGG

כפכפי UGG או סנדלים ממותגות, יכולות להיות מתנה נהדרת לקיץ לבת הזוג שלכם. אם לבת הזוג שלכם יש סטייל משגע והיא אוהבת נעליים, כפכפי UGG  יכולות להיות מתנה נהדרת בשבילה שתפתיע אותה ותשמח אותה מאוד.

לסיכום

מציאת המתנה המושלמת לבת הזוג שלכם, לכל אירוע ולא רק ליום ההולדת, יכולה להיות משימה קצת מסובכת לפעמים. אבל אם תשקיעו קצת מחשבה תוכלו למצוא לה את המתנה המתאימה שתרגש ותשמח אותה ותוציא אתכם הגברים המושלמים