התאמת משקפיים לפנים

התאמת משקפיים היא משהו שצריך לעשות בסבלנות ובתשומת לב לפרטים הקטנים, כדי להתאים את המשקפיים למבנה הפנים שלכם. בואו נדבר על התאמת משקפיים לפנים, ניתן את הדגשים החשובים, נגע גם בצורות האופייניות של משקפיים וננסה להבין איזו צורה מתאימה לכל מבנה פנים. בואו נתחיל.

התאמת משקפיים לפנים

כשרוצים להתאים משקפיים לפנים חשוב להביא בחשבון שלושה דגשים חשובים:

מבנה המשקפיים

למשקפיים יש גזרות רבות שחשוב להכיר, כמו גזרת חתול, משקפיים מלבניים, משקפיים מרובעים, עגלגלים וכן הלאה. את מבנה המשקפיים יש לבחור בהתאמה ישירה למבנה הפנים, וממש בהמשך נדבר גם על סוגים שונים של מבני פנים, איך נזהה את מבנה הפנים שלנו ואיזה סוג של משקפיים יתאים לכל אחד.

עדשה למשקפיים

בחירת העדשה היא גם דבר חשוב שצריך לעשות בהתאם למבנה הפנים ולמראה שלהם באופן כללי. עדשה עבה מדי תתאים פחות לפנים עגלגלות ומלאות למשל, ועדשה דקה על פנים מוארכות תיצור מראה פחות אסתטי וטבעי. כמו כן חשוב להביא בחשבון את שקיפות העדשה. אם רוצים למשל שייראו את העיניים בצורה טובה מאחורי העדשות, חשוב לבחור בעדשות שקופות יחסית ולא בעדשות אטומות.

צבע המשקפיים

יש לא מעט צבעים למסגרות של משקפיים, מצבעים ניטרליים כמו שחור, לבן ואפור ועד לגוונים צבעוניים יותר בכל צבעי הקשת. כמובן שחשוב לבחור בצבע שאנחנו אוהבים ובאחד כזה המתכתב עם ההעדפות האופנתיות שלנו, אבל חשוב לא פחות לבחור בצבעים שמתאימים לצבע של עור הפנים. כלל האצבע אומר שכדאי לבחור גוון כהה יחסית לעור כהה וגוון בהיר לעור בהיר כדי לא ליצור ניגוד חד ובולט מדי. כמו כן אפשר בהחלט לבחור גוון למסגרת שמזכיר את צבע העיניים.

איך מתאימים משקפיים לפנים

כעת בואו נדבר על צורות הפנים האופייניות ואיך מתאימים משקפיים אליהן:

  • מבנה פנים עגול: אם יש לכם פנים עגולות, משקפיים בעלי קימורים יתאימו פחות. מומלץ למצוא משקפיים בעלי עיצוב משולש (יש אפשרויות לא רעות בכלל של המותג גוצ׳י) או כאלה שיש להם זוויות רכות ברוחב שווה או קצת מעבר לרוחב הפנים.
  • מבנה פנים בצורת לב: מבנה זה הוא מבנה שבו המצח רחב יותר בהשוואה לסנטר ולסת שהם צרים יותר. במקרים האלה שווה לבחור במסגרות צרות יחסית ואפשר לבחור במשקפיים שחורגים מרוחב הפנים באופן כללי.
  • מבנה פנים מרובע: פנים מרובעות עם קו לסת חזק מצריכות משקפיים בעיצובים עדינים, רכים ונעימים. שווה לבחור במשקפיים עגולות, כאלו שישברו את המראה הסימטרי והמרובע של הפנים ובעצם יצרו אשליה של עיגול הפנים. יש לא מעט דגמים של רייבן שעונים על ההגדרות האלה ואפשר למצוא דגמים מעולים במחירים משתלמים בקלות.
  • מבנה פנים אובאלי: סוג של מבנה שכזה הוא הוורסטילי ביותר ומאפשר להשתגע במגוון צורות. אפשר לבחור במסגרת ריבועים עם קצוות עגולים, משקפיים עם עדשות קמורות, עדשות גדולות ורחבות וכן הלאה – השמיים הם הגבול.

התאמת משקפי שמש לפנים

משקפיי ראייה הם כאלו המותאמים באופן אישי לכל אדם ולכן במקרים האלה האתגר של התאמת המשקפיים לפנים הוא גדול יותר. לעומת זאת בגזרה של משקפי שמש, מוצר בסיסי שהרבה מאוד אנשים משתמשים בו, נוכל ליהנות ממבחר גדול הרבה יותר ואם מכירים את העקרונות השונים אפשר להתאים די בקלות משקפיים שיעבדו מצוין עם מבנה הפנים שלנו.

לסיכום

כדי לברר מהו מבנה הפנים שלנו, מומלץ לשרטט על מראה את ההיקף בטוש מחיק וכך נקבל תשובה ברורה למדי. לאחר מכן יהיה לנו קל הרבה יותר להתאים לעצמנו משקפיים, מה שישפיע לא רק על האסתטיקה ועל המראה, אלא גם על הנוחות. הביאו בחשבון שיקולים כמו צבע, מסגרת ועדשה וזכרו כי מותגים מובילים של משקפי שמש כמו פרדה, גוצ׳י ורייבן יאפשרו לכם לבחור מתוך מגוון עצום של אופציות, ככה שזו לא אמורה להיות משימה מורכבת מדי. כאן באתר תוכלו לרכוש דגמים מובילים במחירי אאוטלט משתלמים וחד פעמיים.