סטייל גברים

אם גם אתם חולמים להתלבש כל הזמן בסטייל, שווה לדעת שזה לא משהו ממש מסובך. אם תדעו להקפיד על כמה עקרונות בסיסיים המשימה הזאת תהפוך לקלה מאוד.

אם כך, איך להתלבש בסטייל? אספנו בשבילכם תשעה טיפים מנצחים שיבטיחו שאתם תמיד נראים בבסט שלכם, חתיכים, יפים ובהרבה מאוד סטייל.

9 טיפים שיעזרו לגברים להתלבש בסטייל

מה זה בכלל אומר להתלבש בסטייל? ובכן, אופנה וסטייל הם עניין של תקופה ושל טרנדים, וגם עכשיו צריך להכיר בעיקר את הטרנדים שנכונים לתקופה שלנו.

מיד נדבר על רוח התקופה ועל הדרך להתלבש בסטייל היום, אבל חשוב לשים לב לפני שחלק מהטיפים שתקבלו כאן הם רלוונטיים לכל התקופות.

הינה תשעה טיפים שיעזרו לכם למצות את הפוטנציאל של הלוק שלכם ולהיראות הכי בסטייל שיש. בהצלחה!

התאמת צבעים

אחד הדברים הבסיסיים שצריך לזכור תמיד הוא להתאים בצורה טובה ונכונה בין צבעים של הבגדים.

הכוונה כאן היא כמובן להתאמה בין החלק העליון של האאוטפיט לחלק התחתון, אבל לא רק. שימו לב שאתם מתאימים נכון גם את הצבעים של הנעליים ושל אקססוריז אחרים שאתם שמים עליכם.

אפשר לבחור תמיד בצבע ניטרלי ובצבע צבעוני לבחירה ואם הולכים על כמה צבעים צבעוניים, חשוב לעשות זאת בחוכמה ולא לחבר בין צבעים שלא ממש קשורים זה לזה.

התאמת צבעים היא הבייסיק וצריך לזכור תמיד שלא ללכת על גוון אחיד וצעקני או על צבעים שלא מתאימים.

בייסיק זה יפה

כדי להיראות טוב ובסטייל, אתם ממש לא חייבים ללבוש כל היום בגדים מחויטים. בגדי בייסיק כמו חולצות טי וג׳ינסים, אלו פריטים שיעיפו לכם את הלוק ממש בקלות אם רק תבחרו את המידה הנכונה ואת הגזרה שמחמיאה לכם.

נכון, מפעם לפעם אפשר ללכת על לוק קצת יותר פומפוזי או רשמי, אבל ככה סתם ליום יום, פנקו את עצמכם במלתחה מלאה פריטי בייסיק וזכרו שמה שאתם מרגישים איתו הכי בנוח, זה בדרך כלל גם הבגדים שאתם נראים בהם הכי טוב.

התאימו סניקרס לכל ג'ינס

גי׳נסים הם המכנסיים הבסיסיים והחשובים ביותר לגברים שרוצים להתלבש בסטייל, אבל גם חשוב לא פחות למצוא נעלי גברים שיתאימו איתם. מומלץ לרכוש לעצמכם כמה וכמה זוגות סניקרס, כאלו שמתאימים לגי׳נסים השונים שיש לכם בארון.

אפשר ללכת על סניקרס קז׳ואליות יותר שמתאימות לעבודה ולסידורים רגילים ביום יום, על סניקרס קצת יותר מפונפנות וכאלו שאפשר ללכת איתם אפילו לאירועים, על נעליים גבוהות ועוד.

בקיצור, סניקרס הן פריט בסיסי מאוד במלתחה שלכם ואלו הם הנעליים שטוב שיהיה לנו אם אנחנו רוצים לשדר אופנה וסטייל.

אל תוותרו על מכופתרות

הגברים פה בישראל לא ממש מקפידים לשדרג את המראה שלהם בחולצות מכופתרות לגברים, והם שומרים אותן בעיקר לאירועים כמו חתונות.

חולצה מכופתרת יפה היא דרך פשוטה ונפלאה להתלבש יותר בסטייל ואתם ממש לא חייבים לשמור את החולצות הכי יפות שלכם דווקא לחתונה.

אפשר למצוא לא מעט חולצות גברים מכופתרות נפלאות של מותגים מובילים כמו ראלף לורן, קלווין קליין, אלדו מורו, לקוסט ועוד. חולצות שיקיות, יוקרתיות וכאלו שייתנו לכם בחצי שנייה לוק סטייליסטי ועכשווי.

הדפסים מודגשים

הדפסים מודגשים זה הדבר, בלי שום ספק. אופנה שהייתה איתנו בשנות ה-80 עד שנות ה-90, דעכה מעט בתחילת שנות האלפיים וחזרה אלינו בענק בעשור האחרון.

הדפסים מודגשים בחולצה הם דבר אופנתי שתופס את תשומת הלב, מתאים כמעט על כל סוג של מכנסיים וחלק עליון ופשוט נותן לוק סטייליסטי ממש בקלות ובלי הרבה מאמץ.

תוכלו למצוא בקלות מגוון של חולצות ובגדים שיש עליהם הדפסים מודגשים של כל המותגים המובילים כמו הוגו בוס, ואנס, נייק, באלר ועוד. הבגדים מגיעים בכל הגזרות ואפשר למצוא מגוון עצום של הדפסים מיוחדים.

אוברסייז

איזה כיף שהאוברסייז חוזר ובענק. במגוון עצום של בגדים במידה טיפה גדולה אפשר ליהנות ממראה קליל ועכשווי למדי והאמת היא שזה גם הכי נוח שיש וזה כבר שווה את הכול.

תוכלו למצוא בקלות מכנסיים גברים בסגנון הזה וגם חולצות מסוגים שונים, כאלו שהן קלילות ויושבות על הגוף בצורה הכי טבעית שיש.

אוברסייז הוא סטייל נהדר המשלב בין קלילות לבין נוחות מושלמת וזה תמיד נחמד להתלבש בבגדים שיושבים עלינו בחופשיות.

כמובן – חשוב מאוד לשים לב שלא להגזים ושלא יהיו אלו בגדים רפויים מדי בצורה מוגזמת ופחות מחמיאה.

לא לשלב בין מותגים

אחת הטעויות הגדולות ביותר שגברים עושים היא לשלב בצורה לא נכונה ובלתי מושכלת בין מותגים שונים.

בדרך כלל לכל מותג יש את הקטע שלו, כך שפריטים מסוגים שונים הולכים הכי טוב שיש ביחד, למשל חולצה רחבה של ואנס, ג׳ינס לוס וסניקרס תואמות.

ערבוב של מותגים ייצור בדרך מראה של באלגן, ככה שעדיף שלא לעשות שעטנז ולערבב. יוצא דופן בעניין הזה אגב הוא כל נושא האקססוריז.

אם אתם הולכים למשל על לוק שכולו על טהרת מותג ואנס, אפשר בהחלט לשדרג כשלא מדובר בפריטי לבוש גרידא, אלא במיני אקססוריז. אפשר ללכת למשל על תיקים לגברים מבית הוגו בוס ולקבל מראה מושלם מלא בסטייל. רק תנסו!

צבעים נועזים

צבעים נועזים הם הדבר, מאז ומתמיד. היום אנחנו חיים בעידן ויזואלי מאוד, כזה ששם דגש על ביטוי עצמי, ואין דרך טובה יותר לבטא את עצמנו מאשר בצבעים נועזים. נסו ללבוש צבעים שעדיין לא יצא לכם ללבוש – אדום עז, גוונים בהירים של כחול או ורוד, גוונים מטאליים, גוונים שונים של ירוק ועוד.

לבישת צבע נועז היא אחלה של דבר אם רק יודעים לשלב אותו בגוונים אחרים ניטרליים ואפשר להשיג ככה לוק סטייליסטי נהדר ממש בקלות!

וותרו על הזרוק

עוד הרגל של הגבר הישראלי הוא הנטייה ללכת בלבוש מרושל וזרוק בכל סיטואציה.

נכון, לא צריך להיראות במיטבנו כשיוצאים להוריד את הזבל, אבל כשאתם הולכים לסופר או לאסוף את הילד מהגן, כדאי עדיין להתלבש בסטייל. זה הזמן לעשות קצת סדר בארון ולהשאיר את הבגדים של הבית לבית באמת. וותרו על המראה הזרוק והמרושל.

לסיכום

אם ככה, אפשר להבין שנוכל להיראות ממש בסטייל די בקלות בעזרת קצת מחשבה ותכנון. בעזרת הטיפים האלה תוכלו לעשות את זה כמו שצריך ובאתר תוכלו למצוא מגוון של מותגים ושל פריטי לבוש שישדרגו לכם את הלוק ממש בקלות. בהצלחה!